Weekendture 2016

Sejlklubben tilstræber at arrangere 4 weekendture om året. Det kræver nogenlunde roligt vejr, så i kuling bliver vi hjemme, og i hård luft tænker vi os godt om. Vinden må så ikke komme imod, men halvvind eller læns kan godt gå.

Turene annonceres på hjemmesiden under dette faneblad WEEKENDTURE og på Kerteminde Sejlklubs Facebookgruppe, gælder også sidste øjebliks ændringer.

2016 planer:

• 7/8 maj (weekendtur)
  • 11/12 juni (weekendtur)
  • 27/28 august (weekendtur)
  • 10 sept. (endagstur til Romsø)

Vi håber rigtig mange har lyst til at tage med. Vind og vejr er afgørende for, hvor vi sejler hen, så følg med på sejlklubbens hjemmeside og på facebook – her lægges det endelige turmål ud dagen før sejladsen. Man kan også ringe/sms’e til Thomas på 23372370 for at høre hvor turen går hen.

SejlerhilsnerTurudvalget

Vi vælger imellem de forskellige havne i Storebælt som turmål, dvs. en 4-5 timers sejlads hver vej.

Vi tager af sted lørdag ved 10-tiden, og sejler hjem søndag. Udturen og hjemturen sker enkeltvis eller i grupper som det passer sig. Lørdagen vil typisk være fællesgrill om aftenen suppleret med fællesskab om andre måltider og diverse fredelige aktiviteter og gå/cykel udflugter.

Tag med på klubudflugt.

Tider og steder annonceres på kalenderen og på Facebook.

På Facebook kan man følge de seneste opdateringer : https://www.facebook.com/groups/304442753007448/

Du skal søge om medlemskab af gruppen og kun medlemmer af gruppen kan skrive opslag der dog kan læses public.

[fts_facebook id=304442753007448 type=group]