Pigesejler

Måske kunne du tænke dig at komme ud at sejle kapsejlads med andre piger?

Du kan enten stille op med din egen båd eller også sejle med som gast på en af de øvrige både.

Vi formidler gerne kontakt til en skipper.

Du kan ringe til en af os i udvalget og få en snak. Du kan også møde op en af de mandage vi sejler,  mellem kl. ca. 20.30  og 21.00 i Kerteminde Sejlklubs Klubhus, Marinavej 2, 5300 Kerteminde.  Alle pigesejlerne mødes nemlig i Klubstuen efter sejladsen.

Hvis du godt kunne tænke dig en prøvetur, for at se hvad det er, vil vi gerne være behjælpelige med det i løbet af sejlsæsonen.

Bestyrelsen vil altid være behjælpelig med at formidle gaster eller skippere. Det er dog til enhver tid skipperen der afgør hvilke gaster der sejler med.

For nærmere oplysninger ring eller skriv til → udvalget for pigesejlads  E-mail: pige@kerteminde-sejlklub.dk

Nedenfor finder du link til sejladsbestemmelser, resultater og andet fra 2015 og frem.

Du kommer til det ved at vælge i hvedmenuen eller ved at klikke de foto der er link til samme undersider. De er kronologisk fra venstre idet de to første er om aftensejladser (først det der er før sejladsen og dernæst det der sker i løbet af sejladsen). De to næste om pigesejlergruppen generelt.er også kronologisk fra venstre mod højre, først det aktuelle fra dette år (inkl foto) og dernæst det der gemmes som historier fra tidligere år.

Nederst på siden er der en blog med indlæg nyheder og beskeder fra udvalget.

Oplysninger fra tiden før 2015 findes på ⇒ ks-f.dk

Alt det man skal kende og gøre,  før startskuddet fgår til første sejlads.

Regler, sejladbestemmelser, kalender og tilmelding.

Noget af det kan også bruges efter startskuddet (fx sejladsbestemmelser)

Sejlads oplysninger så som resultater og andet som opstår efter første start.

Det kan være meddelelser, nye deltagere, ændringer i SI osv

Alt det der spænder over livet og begivenheder i Pigesejler regi, men ikke specifik bundet til aftensejladsen.

Vinteraktiviteter, møder, og andre debatter.

Pigesejler Historik

Pigesejlads i Kerteminde og iøvrigt.

Historisk overblik og fortællingen om pigesejlads.

Opsamling af gemte fortællinger og fotoserier fra tidligere år

Pigesejler seneste 4 meddelelser

Aften kapsejladser

Posted on26 mar 2019

Der er åbnet for tilmelding til klub aftensejladserne for pigesejlere, DH-kølbåde og klassebåde (folkebåde).

Tilmelding og betaling sker i medlemssystemet Foreninglet, på samme måde som i 2018

Tilmeld på udvalg sejladssiderne ved klik på link herunder.

På tilmeldingssiderne finder du indbydelse, sejladsbestemmelser, sejladkalender, banekort og andre praktiske oplysninger..

Bemærk tilmeldingsfrister og husk rettidige fornyelser af klassebeviser, målebreve og andre formalia..

Når sejladserne er startet vil resultaterne vises samme sted.

• Mandag Pigesejlads på → Pige2019
  • Tirsdag DH-kølbåd sejlads på → DH2019