6 maj 2019

Klubtursejlads 11-12 maj, til Ballen

Næste fælles weekendtur er 11-12 maj

Ændret fra weekenden efter 4-5 maj, destination fastlægges senere (dvs teksten neden for ændres).

Som et forsøg er Keepsailing sat op med denne begivenhed tilknyttet en ny gruppe “Keteminde Sejlklub Tursejlads”

Hvis du er medlem/registreret i Keepsailing finder du gruppen og tilmelder på ⇒ Keepsailing Kerteminde Tursejlads gruppe

Som medlem af gruppen kan du automatisk tilmeldes begivenheder (weekendture) i gruppen, og dermed dele din logbog (rute og billeder og tekst) med de andre deltagere.

Hvis du ikke er registreret/medlem i Keepsailing kan du læse om det og tilmelde dig på → KS-tursejlersiden

Du kan se et eksempel på brugen af Keepsailing i Køge Bugt, One Star Challnge sejladsen, der nu på tredje år afvikler sejlads mrd Keepsailing som et af værktøjerne , se ⇒ One StarTracking

• KS KLUB TUR
  • Ikke opdateret destination 11-12 maj
  • Justeres når destination fastlægges i forhold til vejrudsigt
    • Turen går til Ballen på Samsø
    • Jens Mohr har booket sejlerstuen til lørdag aften, så vi kan spise inden døre.
    • Vi sejler lørdag kl. 10.00.
    • Mole øl i Lohals start ca. 15.00.
    • Turleder Søren Svane
    • Vejrudsigten kan som altid findes på Om Vejret