25 feb 2019

Nyhedsbrev 2019 februar

Kære medlemmer af Kerteminde Sejlklub.

Vinteren har ikke rigtig fået fat denne gang, og sørme om ikke det i skrivende stund er solskin og 14 grader på min terrasse, og det dufter af forår.

Der er sikkert mange af jer, som forgæves har kigget i postkassen med en forventning om at klubbladet snart måtte være der, men nej – klubbladet udkom for sidste gang i sin kendte form i oktober 2018.

På generalforsamlingen i november blev der informeret om, at redaktøren Frede Schjerning og hans medhjælpende grafiker Niels Juul gik på ”pension” fra jobbet. Repræsentantskabet i Kerteminde Sejlklub arbejder på at etablerer et nyt informationsudvalg, hvis hovedopgave bliver information til medlemmerne, sandsynligvis i form af et månedligt nyhedsbrev. Informationsudvalget skal endvidere sikre, at klubben til stadighed har en effektiv og nutidig informationstrategi.

Aktivitetskalenderen vil sammen med medlemskort blive tilsendt i marts måneden, hvor også et nyhedsbrev i “analog” form vil løfte sløret for aktiviteterne i sæsonen 2019.

Tirsdag den 19. marts klokken 19.30 afholdes generalforsamling i Kerteminde Sejlklub.

Se mere herom i kalenderen og billedet nedenfor eller download indkaldelse ⇓ generalforsamling indkald 2019h1

Sejlerhilsen
Jørgen Larsen