Om sejlsport

Hvad er sejlsport ?

Diverse eksempler og inspiration, som tilsammen illustrerer brikkerne i den mosaik af oplevelser der udgør sejlsport. Det er dog ikke alt der kan opleves i Kerteminde Sejlklub.

Generelt

Der vil gradvis komme konkrete henvisninger til nogle af disse emner og nye emner kan også komme.

Oversigten vil løbende blive udskiftet.

• Opdateres

Anskaffelse.

Hvordan kommer man igang som sejler ?

Der er mange døre til den verden, man kan gæste en der allerede er igang, man kan uddanne sig via sejlerskoler eller man kan bare købe en båd og begynde at sejle.

Det sidste har en større risiko for at gå galt end de to andre. De to første veje kan opsøges i Kerteminde Sejlklub fx gennem aftensejladser eller sejlerskole.

Den sidste mulighed findes der mange salgsportaler til. Nedenfor et antal ret tilfældige, flere kan opsøges med en søgemaskine på www